Logo Hospicjum Miłosiernego Samarytanina w Wągrowcu

Łączy Nas Pacjent

Zalacznik_nr_3

Szanowni Państwo

 

Od 1 marca 2024 r. Infolinia Rzecznika Praw Pacjenta jest czynna całodobowo, 7 dni w tygodniu, aby jeszcze skuteczniej wspierać pacjentów w rozwiązywaniu trudnych sytuacji. Doświadczeni specjaliści zapewnią najwyższy standard obsługi pacjentów. Przez całą dobę gotowi są niezwłocznie podjąć interwencję w każdej trudnej sprawie, zwłaszcza zagrażającej życiu i zdrowiu pacjentów. Infolinia zapewnia wsparcie w nagłych przypadkach, pomaga rozwiązać problemy związane z opieką zdrowotną oraz udziela informacji na temat praw pacjenta. Całodobowa infolinia jest dostępna dla wszystkich pacjentów pod bezpłatnym, niezmienionym numerem telefonu, 800 190 590 zapewniając łatwy i szybki dostęp do pomocy. Wierzymy, że jest to istotny krok dla poprawy bezpieczeństwa pacjentów. 

Projekt zakłada, że pacjenci i ich bliscy kontaktujący się z Rzecznikiem za pośrednictwem Infolinii, będą mogli porozmawiać nie tylko ze specjalistami Biura Rzecznika Praw Pacjenta, ale też dyżurującym ekspertem danej organizacji. Dzięki temu uzyskają kompleksową informację i wsparcie w zakresie danego schorzenia lub obszaru opieki zdrowotnej.

Dzwoniąc na Infolinię 800 190 590 w czasie wspólnych dyżurów ekspertów można uzyskać informacje z zakresu:

 

  1.  edukacji (np. o prawach pacjenta, działaniach profilaktycznych)
  2.  doradztwa (np. o możliwościach diagnostycznych, leczenia danej choroby, rehabilitacji)
  3.  wsparcia (np. w zakresie pomocy psychologicznej)

 

„Łączy nas Pacjent” – wspólne dyżury ekspertów Rzecznika Praw Pacjenta i organizacji pozarządowych na Infolinii  800 190 590.

 

Przedstawiciele organizacji będą rozmawiać z pacjentami  zgodnie z ustalonym wcześniej grafikiem. Aktualny harmonogram dyżurów organizacji można sprawdzić klikając w poniższy link załącznika.

 

 

Pliki do pobrania:

Kalendarz_dyżurów
Format: pdf, 2.07 MB
powrót do kategorii
Poprzedni Następny

Pozostałe
aktualności